Tuesday, 11 October 2016

Video Wanita Kerap Diganggu, Wanita Ini Bertindak Meletakkan Kamera Di Dalam Biliknya.

Tags

SERAM!!! Kalau admin kat jadi perempuan ni memang admin da cabut dari bilik tuh, mungkin sudah kat luar rumah kot.HAHAHA. Meremang bulu roma masa tengok video ni. Ni baru tengok video je tau, belum lagi kena kat batang hidung sendiri lagi.

Tak dapat nak bayangkan kalau situasi seseram ini berlaku kat diri sendiri, mahu tak tidur terus malam tu. Berjaga sampai pagi lah jawabnya.


Show comments
Hide comments


EmoticonEmoticon