Tuesday, 2 August 2016

Video Cara Mudah Kembalikan Berus Gigi Lama Kepada Asal

Tags

Satu artikel menarik untuk dishare bersama pembaca malaysiaviralstory kali ini adalah kembalikan berus gigi lama kepada yang asal. Mungkin ramai yang tidak tahu kerana apabila berus gigi lama sudah kembang pasti ramai ingin mencari berus gigi yang baru. Tips ini dapat menjimatkan kos anda dan pasti anda terkejut melihatnya.

Tak perlu buang berus gigi yang dah kembang tu. Sebabnya, berus gigi tu bukannya rosak pun dan ia boleh dikembalikan pada bentul asal dalam masa 1 minit sahaja. Caranya mudah sahaja, meh tengok video kat bawah ni:
Mudah je kan? Ambil air panas, rendam dan pusingkan berus gigi korang dan hasilnya sama seperti yang baru.

P/S : Nanti try buat eh!

Show comments
Hide comments


EmoticonEmoticon