Monday, 18 April 2016

Pesanan Seorang Suami Untuk Bantu Isteri Kekal Cantik

Tags

MENJADI satu impian sang lelaki untuk memiliki isteri yang cantik dan indah apabila dipandang. Satu pesanan yang dipesan oleh seorang lelaki yang telah bergelar suami untuk menampakkan isteri-isteri kita semakin hari semakin cantik.

Sekadar Hiasan
Perempuan sebelum kahwin bukan main cantik kan. Bila dah kahwin urus anak-anak, suami dan rumah tangga semua hilang entah ke mana. Nak melawa pun tak sempat sebab pentingkan benda lain dari diri sendiri.

Seorang suami ni ada kongsikan betapa isteri dia memang cantik sampaikan ramai kawan-kawan lelaki dia pandang. Buat pengetahuan, isterinya memang kena pakai pakaian yang longgar dan labuh.

# Jangan kedekut dengan bini
# Bagi masa kat bini nak berehat dan belai diri mereka
# Bagi masa isteri bersiap bukan asyik hon je
Kredit : FB KRT

Show comments
Hide comments


EmoticonEmoticon