Sunday, 17 January 2016

WAJIB BACA !! Penyakit Baru Yang Sangat Bahaya Pada Wanita

Tags

KEBERSIHAN harus dititik beratkan pada golongan wanita terutama pada bahagian yang tertutup dengan pakaian dalam. Disini kami kongsikan satu barah yang terjadi pada seorang wanita pada bahagian dada beliau.

Tolong disebarkan ke seluruhnya kenalan, teman, kerabat, tetangga & e-mail yang anda mempunyai, istimewa untuk wanita. Cucilah Bra serta Pakai-pakainya baru anda beli, saat sebelum gunakan.

kita tidak tahu parasit apa yang ada dalam baju semasa kita membelinya.Ya Allah. Menjijikkan.

Perkara ini sangat mengejutkan apabila ia berlaku kepada Susan McKinley (Antropologis)ketika sesudah ekspedisi di Amerika-Selatan, Difahamkan ada ruam pelik pada payudara sebelah kirinya, dan tidak dapat mengenal pasti apa yang terjadi pada payudaranya .
Selepas dia balik, dia menjumpai doktor lantaran telah bermulanya rasa sakit. Doktor tidak tahu penyakit apa yang dihadapi nya, doktor memberi ubat antibiotik serta cream istimewa. selepas berselang rasa sakitnya tak hilang payudara makin panas serta mula berdarah. Ia mengambil keputusan untukmembalut pendarahan itu, bagaimanakah juga rasa sakitnya makin bertambah, ia mulai mencari doktor2 paling baik.

Dr. Elemen tak dapat mendiagnosis jangkitan apa yang berlaku serta meminta Susan untuk mencari rakan yang pakar dalam bahagian Dermatologi.

Saat itu doktor tengah bercuti.

Susan menunggu sepanjang dua minggu serta dan akhirnya boleh berjumpa Dermatologist itu. Susan terperanjat, sesudah ia buka pembalut nya, mereka dapati larva bertumbuh serta bersarang dalam pori-pori serta dalam luka payudara tersebut, bagaimana mahkluk perosak ini masuk.

dalam pori-pori kelihatan lubang bersebelahan, yang dia tidak tahu yaitu lubang itu sangatlah dalam dari yang ia fikirkan.Larva ini memakan lemak, lapisan kulit serta saluran payudara itu .

P/S : Gambar ini bukan untuk menakutkan wanita-wanita di luar sana. Cuma ingin ingatkan pada wanita jaga lah kebersihan diri anda.

Show comments
Hide comments


EmoticonEmoticon