Saturday, 16 January 2016

Gadis Cantik Selfie Ketika Sedang Berak

Tags

BANGANG !! sesetengah orang yang terlampau obses bergambar ini tak kira tengah buat apa atau kat mana pun. Manusia sekrang semua nak berkongsi di laman sosial untuk tatapan umum. Nak populariti ke dik? Xbosan ke tiap-tiap hari bergambar ?

Kadang itu gambar-gambar yang menunjukkan kebodohan pun nak dikongsi. Ada yang sanggup itu kongsi gambar bogel pun ada.. Nak tarik perhatian lah sangat kan.. Menyampah ada lah! Ini lihat lah gelagat dua minah sengal ini, bangang betul!

Sampaikan sempat bergambar tengah ‘berak’ nak dikongsi.. Buruk betul perangai, ini tak boleh jadi calon isteri ini. Kalau tak haru rumahtangga korang.. Dua minah ini dah sewel agaknya kan..

Tengah berak terkangkang macam itu pun nak bergambar.. Bodoh! Satu hal lagi itu siap berteman yang tak boleh blah. Besar panjang nak berteman bagai.. Nak manja-manja lah kononnya.

Nampak macam lesbian pun ada dua minah ini.. Mesra semacam saja Miss tengok.. Peluk ketat-ketat pula itu.. Korang rasa??

P/S : Semoga dapat hidayah remaja tersebut.

Show comments
Hide comments


EmoticonEmoticon