Tuesday, 24 November 2015

Gambar Terkini Dato Siti Nurhaliza Nampak Baby Bump

Tags

BAHAGIA melihat rumahtangga antara Dato K dan Dato Siti Nurhaliza yang semakin hari semakin menawan dan ayu. Disini malaysiaviralstory kongsikan gambar terbaru Dato Siti Nurhaliza yang menampakkan baby bump pada perutnya. Walaupun masih tidak mengiyakan dirinya tengah mengandung tapi tak jugak menafikan.

Tapi siti nurhaliza memang tak dapat nak nafikan dah bila tersebar sekeping gambar yang dah nampak perut dia yang semakin membesar. Ya Allah awat aku pulak teruja lebih ni.. Macam aku pulak kawen bertahun tahun tak dapat anak. Jangan Marah la.. Aku memang suka tumpang happy orang lain.

Tak tau kot2 Dato Siti nak cakap penampakkan tumbesaran perut & badan dia tu sebab gemuk pulak. Tapi nampak susuk tubuh dia memang dah macam orang mengandung. Rasanya Dato Siti pun dah tak nak sembunyikan kandungan dia kot.. cuma dia tak bagi kenyataan untuk perkara tu je. Alah.. kalau memang dah mengandung sampai masa bersalin jugak kan.
Apapun kita doakanlah yang terbaik untuk beliau. Dia nak nafikan atau mengaku tu hak dia la.. Mungkin dia ada alasan tersendiri kenapa masih tak nak mengaku dia mengandung. Yang pasti bukan sebab tak yang baik.. Sebab mungkin untuk kebaikkan dia yang tengah mengandung. Apapun.. tu la bukti cinta Dato Siti & Dato K.

P/S : Doakan yang terbaik buat pasangan Dato K dan Dato Siti Nurhaliza. Mesti putih gebu macam mak bapak dia jugak kan?

Show comments
Hide comments


EmoticonEmoticon